Jedną z najmniej perswazyjnych form tradycyjnego marketingu jest produkcja gadżetów firmowych z logo. Poprzez umieszczenie nazwy firmy, jej logo oraz innych znaków rozpoznawczych na przedmiotach użytku codziennego, utrwalamy informację o istnieniu marki w podświadomości klientów.
Co więcej gadżety z nadrukiem logo tego typu nie są zbyt drogie. W Internecie z łatwością można wyszukać wiele firm zajmujących się personalizacją gadżetów różnego typu. Wybierając takie rozwiązanie, jedyne co musisz zrobić, to znaleźć firmę, która przyjmie Twoja zlecenie. O nie więcej nie musisz się martwić. Gotowe materiały zostaną dostarczone do Twojego biura.
Jakie gadżety reklamowe z logo wybrać?
Wybierając gadżety reklamowe z logo, należy przede wszystkim zadbać o to, żeby były przydatne. Nie zależy nam przecież na tym, żeby wylądowały w kącie i nie były używane. Zimą warto jest zainwestować w kubki termiczne lub skrobaczki do szyb. Dobrze sprawdzają się też przedmioty, które mogą być używane przez cały rok takie jak np. parasole, koce, butelki.
Innym godnym polecenia typem gadżetów są przedmioty związane z technologią. W tej grupie najbardziej wyróżniają się powerbanki, ładowarki bezprzewodowe, kable USB. Rzeczy tego typu przydadzą się każdemu. Równie atrakcyjne, jak gadżety technologiczne są gadżety reklamowe biurowe i dla domu. Obrandowane przedmioty użytku codziennego w nieperswazyjny sposób zwracają uwagę na istnienie Twojej firmy w codzienności potencjalnego klienta.
Klasyka gatunku, czyli długopisy z nadrukiem
Jest to niewątpliwie najpopularniejszy przedmiot na rynku artykułów promocyjnych. Długopisy reklamowe z nadrukiem logo lub hasła firmowego, są kierowane zarówno do klientów, jak i pracowników firm. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa inwestują w ten gadżet, aby osoby z obu wspomnianych grup mogły go używać na porządku dziennym. Długopisy reklamowe z logo można uznać za wizytówkę firmy. Są one wręczane klientom do podpisywania umów, wypełniania ważnych dokumentów. Nikt chyba by nie chciał, aby osoba zainteresowana naszymi usługami, została zniechęcona przez brzydki, obgryziony długopis.

Długopisy z nadrukiem lub pióra wysokiej jakości, mogą również służyć, jako podarunek dla stałych klientów lub najbardziej zasłużonych pracowników. Takie prezenty kojarzą się z wysokiej jakości usługami i dbaniem o osoby związane z marką. Długopis lub pióro, które dajemy w prezencie również powinny być obrandowane. W ten sposób, osoba z niego korzystająca podczas pisania automatycznie pomyśli o naszej firmie.