Gadżety z logo firmy przez jednych uwielbiane, a przez innych znienawidzone. Jak to właściwie z nimi jest? Czy warto w nie inwestować i jaki rodzaj jest najbardziej opłacalny dla Twojej działalności?
W obecnych czasach gadżety reklamowe stanowią ważny element tworzący wizerunek firmy i budowaniu relacji z otoczeniem. Dzięki nim można budować relację z klientami. Jeśli Twój klient otrzyma od Ciebie upominek reklamowy, to po pierwsze bardzo się z tego ucieszy, a po drugie jest duża szansa, że będzie z niego korzystał. Wtedy w jego świadomości będzie utrwalało się istnieje twojej działalności. Co więcej, osoby, które będą miały z nim kontakt również będą miały kontakt z Twoją firmą poprzez widok tego gadżetu.
Gadżety z logo firmy – dlaczego warto?
Tak jak wcześniej wspominałem klient, który otrzyma gadżet promocyjny będzie czuł się wyjątkowo, a co więcej polepszy się jego samopoczucie. Jeśli zacznie korzystać z upominku, to stanie się reklamą firmy i powiększy krąg osób świadomych istnienia marki.
Jeśli chodzi o pracowników to gadżety reklamowe mogą ich zmotywować i dodatkowo zintegrować zespół. Część osób na pewno poczuje dumę, która wynika z przynależności do organizacji. Jak sam widzisz warto zainwestować w gadżety z logo firmy, jednak pytanie, które są opłacalne?
Wybór gadżetów
Wbrew pozorom nie jest to łatwy element, bowiem obecnie liczy się ich jakość. Nie warto inwestować w gadżety, które są słabej jakości, ponieważ może to się odbić na naszej reputacji. Kolejnym krokiem jest zastanowienie się nad tym jaki typ gadżetu jest potrzebny, bo nie w każdej firmie będzie użyteczny np kubek ceramiczny.
Badania pokazują, że najwięcej osób korzysta z pendrivów oraz powerbanków, więc warto się nad nimi zastanowić. Jednak przy tego typu gadżetach nie można zapomnieć o jakości, ponieważ jest ona kluczowa. Słabej jakości pendrive lub powerbank szybko może się zepsuć, a wtedy klient może skojarzyć, że jeśli dana marka rozdaje słabe gadżety, to pewnie też ma takie produkty lub usługi.